Aplikacioni për ndarjen e videove TikTok do të fillojë të etiketojë automatikisht përmbajtjen e krijuar duke përdorur inteligjencën artificiale, kur të ngarkohet nga disa platforma të tjera si pjesë e përpjekjeve për të rritur transparencën dhe shkrim-leximin rreth inteligjencës artificiale.
Gjiganti i mediave sociale tashmë kërkon që përmbajtjet e krijuara duke përdorur efektet e AI të vetë TikTok të etiketohen, por tani po e zgjeron atë sistem për të përfshirë materiale të ngarkuara nga platforma të tjera ndërsa zgjeron mjetet e tij për të luftuar dezinformimin.
Faqja e internetit TikTok tha se ”programi i zgjeruar do ta shohë atë partner me Koalicionin për Prejardhjen dhe Autenticitetin e Përmbajtjes (C2PA) dhe do të zbatojë teknologjinë e tyre të Kredencialeve të Përmbajtjes, e cila i bashkangjit përmbajtjes një të ashtuquajtur “etiketë ushqimore dixhitale”, duke u thënë njerëzve se është krijuar nga inteligjenca artificiale.
Do të thotë që TikTok është platforma e parë e mediave sociale që fillon të përdorë mjetin.
Njoftimi vjen pas shqetësimeve nga ekspertë të industrisë dhe politikanë për ndikimin e mundshëm të mjeteve gjeneruese të AI të përdorura për të krijuar përmbajtje mashtruese që ndikojnë në numrin e madh të zgjedhjeve që do të mbahen në mbarë botën në vitin 2024.
TikTok tha se ky sistem i ri do të fillojë të dalë të enjten dhe pritet të shpërndahet për të gjithë përdoruesit globalisht në javët e ardhshme.
Në muajt në vijim, kompania e mediave sociale tha se do të fillojë t’i bashkëngjisë kredencialet e përmbajtjes edhe përmbajtjes së krijuar nga TikTok.
/ rtsh.al /