RTSH 24 Live

Kuriozitete

Nga asistentët e AI te ekranet holografike, prodhuesit e automjeteve shfaqin përvojat brenda kabinës

19 orë para

Nga asistentët e AI te ekranet holografike, prodhuesit e automjeteve shfaqin përvojat brenda kabinës

Ndriçimi i brendshëm që synon reduktimin e sëmundjes në lëvizje. Paneli holografik me shkëlqim të shfaqur në xhamin e përparmë. Dhe asistentët zanorë të fuqizuar nga AI, të çiftuar me sistemet info-argëtuese për t'ju mbajtur në shoqëri në udhëtime të gjata.

Prodhuesit e automjeteve tërhoqën të gjitha ndalesat për të shfaqur përparimet e tyre më të fundit për përvojat në automjet në CES, ekspozita vjetore e Shoqatës së Teknologjisë së Konsumatorit për të gjitha gjërat e teknologjisë, në Las Vegas këtë javë. Hyundai Mobis zbuloi një teknologji holografike me xham të plotë, ndërsa BMW vuri në pah ekranin e saj të ri panoramik "iDrive". Dhe Honda dhe Sony Honda Mobility treguan se çfarë mund të presin konsumatorët me automjetet e tyre elektrike të ardhshme.

Shumë nga këto përmirësime të drejtimit synojnë "ta bëjnë jetën në bord më të rehatshme", shpjegon Axel Maschka, nënkryetar ekzekutiv dhe drejtues i divizionit të biznesit në Hyundai Mobis. Dhe për disa konsumatorë sot, shton ai, "kjo 'hapësirë ​​jetese'" e brendshme e një makine është bërë një pjesë dominuese e tërheqjes së një automjeti.

Ekrani holografik i xhamit të përparmë të Hyundai Mobis ofron një paraqitje të shkurtër të kësaj. Teknologjia, e cila nuk do të jetë në treg për të paktën disa vite të tjera, projekton informacione që variojnë nga shpejtësia e drejtimit deri te sinjalizimet e sigurisë në të gjithë xhamin e përparmë, dhe gjithashtu ofron disa opsione argëtimi për ata që nuk janë pas timonit. Për t'i mbajtur sytë e shoferit në rrugë, ekrani panoramik duket ndryshe në varësi të vendit ku jeni ulur. Një demonstrim nga kompania koreano-jugore tregon se pasagjeri i rreshtit të parë mund të shikojë një film ose të luajë një lojë video të projektuar përpara tij, për shembull, por ajo nuk është e dukshme për shoferin.

Maschka pretendon se xhami i përparmë holografik u jep shoferëve një pamje më të lehtë të informacionit kryesor në vijën e tyre të shikimit dhe i mban jashtë syve shpërqendrimet e tjera në makinë.

Dhe Hyundai Mobis nuk është i vetmi që i jep pamjes nga sediljet e përparme të makinave një ndryshim. BMW gjithashtu tregoi iDrive të ri Panoramic dhe Sistemin Operativ X këtë javë.

iDrive i BMW së shpejti do të shfaqet në të gjitha modelet e reja që do të dalin në treg duke filluar nga fundi i këtij viti. Sistemi projekton një ekran panoramik në xhamin e poshtëm të automjetit - i kontrolluar nga një ekran me prekje poshtë dhe komandat zanore - dhe mund të personalizohet nga ngjyra të ndryshme, aplikacione dhe preferenca të tjera.

Honda dhe Sony Honda Mobility gjithashtu theksuan veçoritë në kabinën që shoferët do të hasin së shpejti në linjën e tyre të re EV.

Sony Honda Mobility thotë se "Afeela 1" do të përfshijë një agjent zanor interaktiv me AI. Në komentet e së hënës, CEO Yasuhide Mizuno tha se "klientët mund të argëtohen duke komunikuar me Afeela 1" - duke vënë në dukje se agjenti i Afeela është "i fokusuar në bisedë" dhe "Flisni në mënyrë proaktive me ju" për të ofruar informacione të dobishme ndërsa jeni duke udhëtuar.

Afeela 1, e planifikuar të dalë në shitje më vonë këtë vit me dërgesat e parashikuara në mesin e vitit 2026, ofron gjithashtu një ekran panoramik dhe një sistem info-argëtimi të mbushur me një sërë aplikacionesh argëtimi. Rezervimet online për makinën u hapën në Kaliforni këtë javë.

Ndërkohë, Honda vuri në pah "optimizimin ultra-personal" për klientët e serisë së saj të ardhshme 0 të automjeteve zgjedhore - dy modelet e para të të cilave do të lansohen në Amerikën e Veriut vitin e ardhshëm. Gjigandi japonez i makinave zbuloi sistemin operativ që planifikon të përdorë në të gjitha modelet e serisë 0, "AISMO OS", i cili thotë se do të integrohet në operacionet e automjeteve duke filluar nga drejtimi i automatizuar dhe asistenca e avancuar e shoferit deri te info-argëtimi në makinë.

Funksionet e softuerit brenda automjetit gjithashtu do të vazhdojnë të përditësohen pas blerjes. “Sa më shumë të përdoret, aq më i personalizuar do të bëhet”, tha të martën Katsushi Inoue, kreu global i zhvillimit të biznesit të elektrifikimit në Honda.

Ndërsa ka shumë entuziazëm rreth këmbanave dhe bilbilave më të fundit të shpallura nga kompanitë e makinave, si ato të ekspozuara në CES këtë javë, u shfaqën gjithashtu pyetje se sa veçori të reja janë shumë funksione.

“Është padyshim e lehtë të mbytesh pak nga sasia e teknologjisë në makina ... veçanërisht kur ke makina që kanë tre, katër, pesë (ose) gjashtë ekrane me prekje të ndryshme që ofrojnë ndërfaqe të ndryshme,” tha Tim Stevens, një automobil analist dhe gazetar i pavarur që mori pjesë në CES këtë javë.

Por, shtoi Stevens, kjo tregon gjithashtu se sa premtues mund të jetë integrimi i teknologjisë si AI – si për shembull me asistentët zanorë në makinë. Nëse mund të "bisedoni me makinën tuaj" për të kërkuar udhëzime të hollësishme ose sugjerime për restorantet, shpjegon ai, kjo mund të zvogëlojë shpërqendrimet si përpjekja për të arritur telefonin tuaj.

Përveç përvojave në automjet, EV-të e shfaqura në CES këtë javë gjithashtu vënë në qendër të vëmendjes gjendjen e energjisë së qëndrueshme në industrinë e makinave sot - dhe nevojën për të zgjeruar burimet e aksesit për konsumatorët. Përveç një sipërmarrjeje të njoftuar më parë me shtatë prodhues të tjerë të automjeteve për të krijuar rrjetin e karikimit "IONNA" në Amerikën e Veriut, Honda tha të martën se planifikon të zgjerojë përpjekje të tilla "për të siguruar që pronarët e Honda Series 0 të kenë akses në më shumë se 100,000 karikim. stacione deri në vitin 2030.”

Honda po eksploron gjithashtu mënyra për të ofruar përvoja të "personalizuara" të karikimit për klientët e saj EV në rrugë. Kompania tha se po shqyrton përfshirjen e teknologjisë AI nga Shërbimet Uebi Amazon për të ndihmuar individët të gjejnë lehtësira karikimi aty pranë, për shembull, ose të thjeshtojnë pagesat.

/rtsh.al/