RTSH 24 Live

Greqi

Një epidemi rrënimi në 'rrugët e këqija' të Athinës

01/09/2024

Një epidemi rrënimi në 'rrugët e këqija' të Athinës

Gazeta e njohur britanike, “The Guardian”, ka publikuar një artikull për gjendjen e infrastrukturës së brendshme rrugore, ku sipas saj, vendasit dhe turistët ankohen se ecja në këmbë në trotuaret e kryeqytetit grek mund të jetë i mbushur me rrezik

Rrugët e rëndomta të Athinës janë një pengesë e përditshme që fajësohet për lëndime të tilla (ose më keq). Ashtu si hapi i mermerit që zyrtarët e bashkisë e quajtën më vonë të paligjshëm, të gjitha llojet e "zhurmës vizuale" - duke filluar nga motoçikletat dhe makinat - zënë hapësirë ​​të vlefshme në trotuar.

Kryetari i bashkisë së Athinës Haris Doukas është i pari që pranon. Duke thënë se pjesa më e madhe e qytetit paraqet "sfida të rëndësishme aksesueshmërie", ai është zotuar ta bëjë qytetin e tij më miqësor për këmbësorët.

 "Ne do të punojmë intesivisht për të përballuar problemin e parkimeve të paligjshme, për të zëvendësuar trotuaret e dëmtuara, për të futur rampa," tha ai në fillim të kësaj vere, duke llogaritur se 44% e të moshuarve dhe atyre me aftësi të kufizuar e kishin të vështirë të negocionin rrugët në të gjitha.

"Të gjithë duket se mendojnë se trotuaret janë një zgjatim i pronës së tyre," u ankua një pensionist, duke shpjeguar pse ecja në Athinë ishte bërë një akt kaq i rrezikshëm.

Rreth 7 milionë turistë do të vizitojnë këtë vit metropolin më jugor të Evropës kontinentale – provë, nëse do të ishte e nevojshme, se qyteti antik, dikur një ndalesë për perlat e ishullit të Egjeut, është bërë tërheqës si një destinacion më vete.

Gjithnjë e më shumë gjendja e trotuareve greke – dhe shpërdorimi zyrtar në trajtimin e tyre – është bërë një pikë bisede me pushuesit që kërkojnë këshilla në platforma të tilla si Tripadvisor mbi “si të shmangim ngecjen apo rrëzimin gjatë ecjes?”

Gjendja e rëndë e trotuareve të Athinës është arsyeja pse "këmbësorët më të cenueshëm janë zhdukur pothuajse nga zonat publike", thotë grupi për të drejtat e këmbësorëve, Pezi, duke vënë në dukje se njerëzit me aftësi të kufizuara, prindërit me karroca apo të moshuarit rrallë shihen në rrugët e qytetit.

Mjetet e parkuara ilegalisht nuk janë problemi i vetëm. Nëse trotuaret nuk merren përsipër nga pronarët e restoranteve dhe kafeneve që shfrytëzojnë hapësirën publike si zona ndenjëse "ekskluzive"

trotuaret e bëra të pakalueshme sepse janë kaq të ngushta të mbushura pa ndryshim me kuti  mbjellëse, mbeturina, kosha plehrash, shtylla, shtylla dhe shtylla.

Por dihet gjerësisht se makinat janë fajtorët më të mëdhenj.

Athina ka një nga normat më të larta të pronësisë së makinave në botë: 816 nga 1000 njerëz në qytet posedojnë automjete.

Që investon parkimin me një çmim premium që sheh shpesh trotuaret duke ofruar zgjidhjen perfekte. Më pak se 11% e popullsisë prej 3.2 milionë banorësh të Athinës me cikël ose ecje krahasuar me 27% në Londër dhe 36% në Barcelonë.

A mund të bëhet ndonjëherë i shëtitshëm kryeqyteti grek?

 Në një kohë kur ndryshimet klimatike e kanë fokusuar bisedën në konceptin e qytetit 15-minutësh (në të cilin shërbimet nuk janë kurrë më shumë se një çerek ore larg), është pyetja miliona dollarëshe që bëhet nga projektuesit urbanë, gjeografët, inxhinierët dhe arkitektët. .

Në zyrën e tij në katin e gjashtë, Andreas Grammatikoyiannis, nënkryetari i bashkisë së Athinës vë në dukje një tufë dosjesh të trasha të verdha të mbushura me pretendime kompensimi.

“Ata hyjnë çdo javë sepse kaq shumë po bëjnë aksidente në rrugët tona,” thotë ai. “Nëse do të ishte në dorën time, makinat do të ndaloheshin nga qendra historike, kështu që ne mund të përqendrohemi në instalimin e rrugëve të mira për këmbësorët. Në fund të ditës ne duhet të vendosim se çfarë lloj karakteri duam të ketë qyteti ynë.”

 

/rtsh.al/