RTSH 24 Live

Europë

Aplikacioni për të shkurtuar radhët kufitare të BE-së nuk do të jetë gati në kohë

20/04/2024

Aplikacioni për të shkurtuar radhët kufitare të BE-së nuk do të jetë gati në kohë

Një aplikacion i krijuar për të reduktuar ndërprerjen për britanikët që udhëtojnë nëpër kanal nuk do të jetë gati në kohë për një skemë të re kufitare të BE-së, ka thënë shefi i Eurostar për BBC.

Nën sistemin e shumë vonuar të daljes së hyrjes (EES), qytetarët jo-BE do të duhet të regjistrojnë shenjat e gishtërinjve dhe një fotografi në kufi nga tetori.

Shpresohej se aplikacioni mund t'i lejonte pasagjerët ta bënin këtë nga distanca dhe të parandalonte radhët e gjata për udhëtarët në Mbretërinë e Bashkuar.

Megjithatë, shefi i Eurostar, Gwendoline Cazenave i tha BBC-së se firma hekurudhore po përgatitej që kontrollet të ndodhin në stacione pasi aplikacioni nuk do të jetë gati në kohë.

EES do të zëvendësojë vulosjen e pasaportës. Ai synon të japë më shumë mbikëqyrje se kush hyn dhe largohet nga BE.

Por ka pasur paralajmërime të përsëritura se koha shtesë që u duhet njerëzve për të përfunduar regjistrimin e tyre fillestar do të shkaktojë radhë të gjata në terminalet e Portit të Dover, Eurostar dhe Eurotunnel.

Zonja Cazenave tha se Eurostar kishte filluar instalimin e më shumë se 30 kioskave në St Pancras në përgatitje për ndryshimin në EES këtë vjeshtë.

“E gjitha ka të bëjë me përgatitjen e fluksit të klientëve në stacion dhe për të pasur sa më shumë staf që të jetë e mundur, sa më shumë hapësirë që klientët të kalojnë kufirin në një mënyrë të qetë,” tha ajo.

Shefi i Eurostar tha se aplikacioni do t'i bënte gjërat më të buta dhe ndërsa BE-ja kishte thënë se do të nisë EES pa të, "ne jemi të sigurt që ata do ta vendosin atë së shpejti".

Numri i pasagjerëve dhe të ardhurat e Eurostar ranë me shpejtësi në pandemi, por deri në fund të vitit të kaluar operatori i trenave ndër-Channel ishte rikuperuar në nivelet para Covid.

Ai pret deri në dy milionë pasagjerë gjatë Olimpiadës së Parisit këtë verë.

Eurostar ka partneritet me ekipin GB, ekipet olimpike belge, holandeze dhe gjermane.

Zonja Cazenave tha se kur biletat Londër-Paris dolën në shitje në nëntor, shitjet ishin tre herë më shumë se vëllimi i zakonshëm.

Ajo pranoi se çmimet e biletave të Eurostar ishin më të larta se çmimet e ajrit, por tha se nuk ishte "i njëjti shërbim", pasi trenat dërgonin klientët direkt në qendrat e qytetit.

Ajo shtoi se kishte gjithashtu një oreks për udhëtime të qëndrueshme.

Marrë me shkurtime nga BBC

/ rtsh.al /