RTSH 24 Live

Teknologji

Twitter bën ndryshimin; Lejon njerëzit të shohin “postimet ekskluzive” nëpërmjet funksionit të ri

26/02/2021

Twitter bën ndryshimin; Lejon njerëzit të shohin “postimet ekskluzive” nëpërmjet funksionit të ri

Twitter ka nisur pajtime me pagesë që ju lejojnë të tarifoni ndjekës për të parë postimet tuaja “ekskluzive”. Karakteristika e re do të thotë që ju mund të fitoni para thjesht duke postuar në Twitter.Ekzistojnë gjithashtu veçori të reja të buletinit dhe një sistem i drejtpërdrejtë bisede audio.

Por shtesa kryesore paguhet për pajtime që lejojnë postime “premium” në Twitter.Abonimet janë shumë të njohura në internet për faqet e mediave sociale.Nga Twitch, në qendër të lojrave, Patreon për qëllime më të përgjithshme dhe madje edhe OnlyFans të orientuar drejt të rriturve, nuk ka mungesë në faqet e internetit të abonimit. Kjo i jep Twitter një shans për të fituar më shumë para, por edhe përdoruesit do të bëjnë para. Përdoruesit e Twitter do të jenë në gjendje të ofrojnë funksione “Super Follow”. Kjo do të thotë që përdoruesit e tjerë do të paguajnë për të parë material shtesë ekskluziv që ndjekësit e rregullt nuk mund ta shohin.  Ai përfshin gazetat, videot, marrëveshjet dhe më shumë.”Eksplorimi i mundësive të financimit të audiencës si Super Follows do t’i lejojë krijuesit të mbështeten drejtpërdrejt nga audienca e tyre”, tha Twitter.” Dhe do t’i stimulojë ata të vazhdojnë të krijojnë përmbajtje që i pëlqen audiencës së tyre.”Super Follows nuk është lansuar akoma.Por Twitter tha se do të ndajë më shumë rreth funksionit në muajt e ardhshëm.

Ekziston edhe një veçori e veçantë e quajtur Revue, që lejon përdoruesit të botojnë gazetat e tyre – të cilat mund të jenë falas ose premium.Dhe së fundmi, Twitter ka krijuar konkurrencën e vet Clubhouse.Quhet Hapësira Twitter dhe lejon përdoruesit të krijojnë dhe të bashkohen në biseda audio.Clubhouse është një aplikacion i ri i drejtpërdrejtë i drejtpërdrejtë audio që favorizohet nga njerëzit e famshëm duke përfshirë Elon Musk.

Aplikacioni ka operuar me një model vetëm për ftesa deri më tani, kështu që gjigandët e mediave sociale po garojnë për të krijuar konkurrentët e tyre, për të rritur kërkesën.