RTSH 24 Live

Teknologji

Të rinjtë i drejtohen Instagram, TikTok dhe YouTube për t'u informuar me lajme

24/07/2022

Të rinjtë i drejtohen Instagram, TikTok dhe YouTube për t'u informuar me lajme

Të rinjtë në Mbretërinë e Bashkuar po marrin lajmet e tyre nga mediat sociale dhe jo nga kanalet tradicionale të lajmeve për të qëndruar të përditësuar, ka zbuluar një studim i ri nga Ofcom.

Për herë të parë Instagram, TikTok dhe YouTube janë tani burimet kryesore të lajmeve në mesin e moshave 12 deri në 15 vjeç.

Vështrimet u përfshinë në Konsumin e Lajmeve të rregullatorit në raportin e MB 2021/22, shkruan SkyNews

"Adoleshentët sot kanë gjithnjë e më pak gjasa të marrin një gazetë ose të shikojnë në TV News, në vend të kësaj preferojnë të jenë të përditësuar duke lëvizur nëpër burimet e tyre sociale. Dhe ndërsa të rinjtë i shohin lajmet në mediat sociale si më pak të besueshme, ata i vlerësojnë më shumë këto shërbime për të ofruar një sërë opinionesh mbi historitë aktuale të ditës.", -tha Yih-Choung Teh, drejtori i grupit të Ofcom për strategjinë dhe kërkimin.

Sipas shifrave, Instagrami ishte më i pëlqyeri nga të rinjtë dhe përdorej nga 29% e adoleshentëve, përpara TikTok dhe YouTube, të dyja të përdorura nga 28%.

Lajmet e ITV-së, përfshirë buletinet rajonale të lajmeve të ITV-së ishin në vendin e katërt, ndërsa dy kanalet kryesore të BBC-së, një dhe dy - historikisht burimi më i popullarizuar i lajmeve në këtë grupmoshë - janë rrëzuar në vendin e pestë, tha Ofcom.

Numri i adoleshentëve që përdorin këto kanale për lajme ka rënë nga gati gjysma (45%) pesë vjet më parë, në rreth një të katërtën (24%) tani.

Megjithatë besimi në burimet e lajmeve të mediave sociale ndryshon - gjysma e përdoruesve të YouTube dhe Twitter mendojnë se ato ofrojnë lajme të besueshme.

Pavarësisht nga popullariteti i tij, më pak se një e treta e adoleshentëve (30%) i besojnë përmbajtjes së lajmeve të TikTok.

Shikimi i lajmeve në BBC One, BBC Two, kanali BBC News, ITV dhe Sky News tani është nën nivelet e para-pandemisë, gjë që Ofcom tha se është pjesë e një rënie afatgjatë në shikimin e lajmeve tradicionale televizive.

Megjithatë, lajmet televizive mbeten burimi më i besueshëm i lajmeve në mesin e të rriturve në Mbretërinë e Bashkuar, në  raport me mediat sociale që konsiderohen më pak të besueshme.

/rtsh.al/