RTSH 24 Live

Teknologji

Shtetet jugore të SHBA-ve përfituesit më të mëdhenj të EV-ve?

16/07/2022

Shtetet jugore të SHBA-ve përfituesit më të mëdhenj të EV-ve?

 

Prodhuesit e automjeteve si Mercedes-Benz, Ford dhe Volkswagen po investojnë miliarda dollarë në fabrikat e teknologjisë së lartë që do të furnizojnë paketat e baterive të nevojshme për kalimin në makinat elektrike, EV, shkruan ndër të tjera ABC News.

Muajin e kaluar, Volkswagen i Amerikës hapi një Laborator Inxhinierie Baterish (BEL) prej 22 milionë dollarësh, një objekt prej 32,000 metrash katrorë i vendosur pranë fabrikës së tij në Chattanooga, Tennessee. Inxhinierët në laborator testojnë bateritë për sigurinë, qëndrueshmërinë dhe cilësinë në kushte klimatike ekstreme dhe SUV-në kompakte ID.4 të kompanisë, aktualisht e importuar nga Gjermania, do të heqë linjat e montimit për konsumatorët amerikanë më vonë këtë vit. Më shumë se 4,000 punëtorë janë të punësuar në fabrikën e Chattanooga dhe Volkswagen planifikon të punësojë 1,000 anëtarë të rinj të ekipit të prodhimit deri në fund të vitit.

Prodhimi i paketave të baterive në vend "na bën më të shpejtë", tha për ABC News Wolfgang Maluche, nënkryetar i inxhinierisë në Volkswagen të Amerikës. "Chattanooga [do] të bëhet qendra e Volkswagen për lëvizshmërinë elektrike në Shtetet e Bashkuara."

Volkswagen ka investuar më shumë se 800 milionë dollarë për të përgatitur fabrikën e tij në Chattanooga për montimin lokal të ID.4 SUV në vitin 2022.

Më shumë fabrika të baterive po vijnë dhe shtetet jugore do të vazhdojnë të përfitojnë, sipas Arun Kumar, një drejtor menaxhues në firmën konsulente AlixPartners, e cila parashikon një pjesë të tregut EV 54% në nivel global deri në vitin 2035.

"Shtetet e jugut janë padyshim agresivë... 46% e prodhimit të automjeteve në SHBA aktualisht ndodh në jug. Nuk është befasi për mua që më shumë investime po shkojnë atje," tha Kumar për ABC News. "Ky është vetëm një fillim. Epoka e EV është e vërtetë."

Gil Tal i Institutit të Studimeve të Transportit të UC Davis tha se shtetet jugore po "luftojnë fort" për t'u zgjedhur nga prodhuesit e automjeteve, duke ofruar stimuj tatimorë tërheqës dhe paketa të favorshme investimesh. Ndërsa administrata Biden i shtyn konsumatorët drejt automjeteve elektrike, duke vendosur një objektiv ambicioz për të bërë gjysmën e të gjitha automjeteve të reja të shitura deri në vitin 2030 elektrike, Tal, si Kumar, pret që prodhuesit e automjeteve të diversifikojnë zinxhirin e tyre të furnizimit.

"Kërkesa po rritet për EV dhe do të ketë rregullore të reja që do të detyrojnë shitjet e tyre," tha Tal për ABC News. "Prodhimi i baterive po ndryshon dhe po bëhet më i mirë dhe më efikas. Çdo kompani që shet një sasi të konsiderueshme makinash në SHBA do të ndërtojë fabrika të baterive këtu."

Prodhimi i këtyre baterive shumë teknologjike brenda SHBA-së zgjidh shumë nga dhimbjet e kokës që mundojnë prodhuesit e automjeteve në vitet e fundit, argumentoi Kumar. Tesla, shitësi numër 1 i makinave EV në vend, prodhon bateri dhe motorë elektrikë për Modelin 3 në Gigafactory në Sparks, Nevada, e cila u hap në qershor 2014. Faqja aktualisht prodhon më shumë bateri në terma kWh se të gjitha të tjerat prodhuesit e makinave të kombinuara, duke e bërë atë fabrikën e baterive me volumin më të lartë në botë, sipas Tesla.

Mercedes, i cili tha se do të shkojë tërësisht elektrik deri në fund të dekadës, do të investojë mbi 40 miliardë euro në automjete elektrike me bateri midis 2022 dhe 2030. Fabrika e Bibb County bashkohet me rrjetin global të prodhimit të baterive të kompanisë me fabrika në tre kontinente.

Në shtator, Ford Motor tha se do të ndërtonte impiante të baterive të dyfishta në Kentakin qendror për të fuqizuar një linjë të re të Lincoln dhe Ford EV. Një kampus tjetër i baterive në Tenesi do të përqendrohet në kamionçinët e gjeneratës së ardhshme elektrike të Serisë F si F-150 Lightning. Të dy projektet do të kushtojnë 11.4 miliardë dollarë dhe do të krijojnë afro 11,000 vende të reja pune, tha Ford. Prodhuesi i automjeteve Dearborn pret që 40% deri në 50% e vëllimit të automjeteve të tij globale të jetë plotësisht elektrike deri në vitin 2030.

BMW zgjeroi kapacitetin e baterive në Uzinën Spartanburg në Karolinën e Jugut në fund të vitit 2019, më shumë se dyfishuar kapacitetin e saj për montimin e baterive. Bateritë e gjeneratës së katërt me performancë më të lartë janë montuar në vend për variantet elektrike hibride plug-in BMW X5 dhe BMW X3 dhe 120 punonjës janë trajnuar posaçërisht për të punuar linjën e re, pasi kanë përfunduar një program të gjerë në prodhimin e baterive, robotikën dhe linjën elektrike. inspektimi i cilësisë së bashku me testimin në fund të linjës, tha BMW.

Bateritë e gjeneratës së katërt me performancë të lartë janë montuar në fabrikën e BMW-së në Karolinën e Jugut për variantet elektrike hibride plug-in X5 dhe X3.

Shtetet në "rripin e automobilave" tradicionalë janë ende duke konkurruar për dollarët e investimeve të prodhuesve të automjeteve. Panasonic, një furnizues kryesor i Tesla-s, njoftoi këtë javë se do të ndërtojë një fabrikë të re të qelizave të baterive litium-jon në SHBA në De Soto, Kansas, duke investuar 4 miliardë dollarë dhe duke krijuar deri në 4,000 vende të reja pune. Fabrika do të furnizojë kryesisht bateri për Tesla, por nuk është e kufizuar vetëm në kompani, raportoi Reuters.

Stellantis tha se do të ndërtonte një fabrikë të baterive EV në Kokomo, Indiana, me partnerin e saj Samsung SDI. Fabrika, e synuar për fillimin në 2025, do të krijojë 1,400 vende pune në Kokomo dhe zonën përreth, tha Stellantis, për një investim total prej 2.5 miliardë dollarësh.

Ultium Cells, një sipërmarrje e përbashkët e LG Energy Solution dhe General Motors, do të hapë një strukturë të re 2.8 milionë metra katrorë në Lansing, Michigan, fabrika e tretë e prodhimit të baterive në vend. Të paktën 1,700 punë prodhuese do të jenë të disponueshme në vendndodhje dhe punëtorët do të furnizojnë qelizat e baterive për Orion Assembly në Michigan dhe fabrikat e tjera të montimit të GM EV.

Zhvendosja në jug nga prodhuesit e automjeteve dhe fokusi intensiv në EV-të ka bërë që disa punëtorë të industrisë për një kohë të gjatë të shqetësuar për të ardhmen e tyre. Sipas Kumar, EV-të marrin 40% më pak orë montimi të sistemit të fuqisë sesa një automjet me gaz. Punëtorët me aftësi thelbësore në teknologjinë e motorëve me djegie do të kenë nevojë për rikualifikim të konsiderueshëm për të punuar në një fabrikë baterish, vuri në dukje ai. EV-të në përgjithësi janë më pak të komplikuara për t'u prodhuar, nuk kërkojnë punë intensive dhe shumë pjesë të procesit janë të automatizuara.

"Punëtorët janë të shqetësuar për sigurinë e punës dhe shqetësohen se djemtë dhe vajzat e tyre nuk do të kenë punë" në industri, tha Erik Gordon, një profesor në Shkollën e Biznesit Ross në Universitetin e Miçiganit. "Puna në një fabrikë makinash është shpesh një çështje familjare -- dhe këto janë punë mjaft të mira."

SHBA mund të shihet si një ngecje në prodhimin e baterive EV në krahasim me Kinën, ku EV-të u kapën herët me konsumatorët dhe udhëheqësit e qeverisë i konsideruan bateritë si një industri kritike. Gordon argumentoi se prodhuesit e automjeteve po trajtojnë prodhimin e baterive në SHBA në kohën e duhur dhe çdo më parë mund të ketë qenë një veprim i pamend.

"Njerëzit do të kishin qeshur 10 vjet më parë nëse prodhuesit e automjeteve do të donin të ndërtonin këto uzina," tha Gordon. "Ato do të ishin të vjetruara sot. Teknologjia e nënvizuar po ndryshon kaq shpejt dhe për mirë."

Çfarë do të ndodhë me këto fabrika dhe punëtorët nëse shitjet e automjeteve elektrike në SHBA do të frenohen në pesë, 10 vitet e ardhshme?

"Interesi për EV-të nuk do të shuhet," tha Tal. "Prodhuesit e automjeteve kanë një treg të sigurt të EV. I gjithë ky investim nuk do të zhduket."