RTSH 24 Live

Botë

Ofertat e Black Friday/ Pse blerësit mund të përfitojnë zbritje më të mëdha muajin e ardhshëm?

23/11/2022

Ofertat e Black Friday/ Pse blerësit mund të përfitojnë zbritje më të mëdha muajin e ardhshëm?

Blerësit që shpresojnë të bëjnë blerje fitimprurëse për dhuratat e festave shohin si ditët më me fat Black Friday, por nëse ata që presin deri muajin dhjetor mund të kenë edhe më fat.

Kompanitë, të shqetësuara për një përsëritje të mungesave të vitit të kaluar, krijuan rezerva të pasura me rroba, lodra dhe furnizime të tjera përpara festave.

Tani ata po ulin çmimet, të shqetësuar se mbivlerësuan kërkesën nga blerësit që përballen me ulje të shpenzimeve nga rritja e kostos së jetesës.

Analistët thonë se zbritjet mund të thellohen me afrimin e ditës së Krishtlindjes dhe firmat përballen me presion për të hequr mallrat nga raftet e tyre.

"Çfarë diferencash ndodhin në botë," tha Dana Telsey, shefi ekzekutiv i Telsey Advisory Group, një firmë tregtare dhe konsulente e fokusuar në sektorin e konsumatorit.

"Vitin e kaluar nuk kishte inventar të mjaftueshëm dhe gjithçka shitej me çmimin e plotë. Këtë vit ka shumë inventar dhe ka një magnitudë promocionesh që do të vazhdojnë të rriten ndërsa i afrohemi Krishtlindjeve. Është një lajm i madh për konsumatorët nëse kanë para për të shpenzuar”, tha ajo.

Shitjet e Black Friday (Premtes së Zezë) kanë tërhequr historikisht turma të mëdha njerëzish që rrinë në radhë. Një sondazh nga grupi konsultues BCG i nëntë vendeve, duke përfshirë Britaninë e Madhe, Australinë, Francën dhe Gjermaninë, zbuloi se SHBA ishte i vetmi vend ku blerësit planifikonin të shpenzonin më shumë këtë vit se sa të kaluarën.

Kjo përputhet me parashikimet e zymta nga shitësit globalë si Amazon, i cili ka paralajmëruar se shitjet e festave ka të ngjarë të jenë të dobëta, veçanërisht në biznesin e saj ndërkombëtar.

Kjo është duke vënë një pengesë në pritjet e shitjeve, madje edhe në SHBA, ku shpenzimet konsumatorë, shtytësi kryesor i ekonomisë, janë mbajtur më mirë se sa pritej këtë vit.

Federata Kombëtare e Shitjes me Pakicë e SHBA pret që shitjet në nëntor dhe dhjetor të rriten 6% në 8% krahasuar me vitin e kaluar, e ngjashme me perspektivën e tyre për vitin e plotë. Por kjo është një ngadalësim krahasuar me 2021, kur shitjet u rritën me më shumë se 13%. Pjesa më e madhe e rritjes së shitjeve në SHBA pritet të vijë nga rritja e çmimeve, në vend të rritjes së numrit të mallrave të shitura, tha Neil Saunders, menaxher në konsulencën GlobalData.

"Shumë shenja paralajmëruese po vënë në vështirësi shitjet me pakicë, por konsumatori ka qenë mjaft elastik. Pyetja është se për sa kohë do të jenë elastike. Kjo mbetet për t'u parë dhe unë mendoj se kjo është arsyeja pse të gjithë në shitje me pakicë po mbajnë frymën e tyre”, tha ai.

Shitjet e të Premtes së Zezë janë kthyer në një fenomen global. Ajo është përhapur globalisht në dekadën e fundit, e avancuar nga gjigantët amerikanë si Apple, Amazon dhe Walmart dhe më pas është miratuar nga shitësit lokalë në vende të ndryshme në një përpjekje për të konkurruar.

Po çështja këtë herë qëndron të blesh apo të mos blesh për Black Friday?

Black Friday dikur ishte famëkeqe për turmën e saj, por sezoni i blerjeve ka rënë në vitet e fundit pasi zbritjet në internet aplikohen herë pas here. Këtë vit, shumë blerës kanë bërë tashmë blerje, të tunduar nga ngjarjet e shitjeve që nisën që në tetor.

Federata Kombëtare e Shitjes me Pakicë ende pret që numri i blerësve këtë fundjavë për Black Friday të kalojë kulmin e dy viteve më parë. Por rritja e blerjeve të hershme rrit rrezikun që kërkesa e blerësve të bjerë ndjeshëm në dhjetor, pasi ekonomia ngadalësohet dhe rritja e çmimeve për sendet ushqimore dhe gjërat e tjera thelbësore pengon blerjet impulsive.

Nëse kërkesa bie ndjeshëm, tha Saunders, ka të ngjarë të pasojnë zbritje edhe më të thella. Disa shitës me pakicë tashmë po përgatiten për këtë mundësi, me Target që u premton blerësve në tetor se firma do të rimbursojë diferencën nëse ul koston e një artikulli më afër Krishtlindjes.

"Kjo është një e premte e zezë shumë më e kujdesshme. Ky është një ndryshim shumë i madh në krahasim me vitin e kaluar”, tha Saunders.

Pavarësisht marrëveshjeve, konsumatorët mund të mos festojnë shumë, duke pasur parasysh rritjet masive të çmimeve që kanë goditur kuletat gjatë dy viteve të fundit. / BBC

/rtsh.al/