RTSH 24 Live

Kuzhina

Kur dhe si ta merrni Magnezin

16/11/2022

Kur dhe si ta merrni Magnezin

Magnezi është një nga kripërat minerale themelore të nevojshme për funksionimin e duhur të trupit, është i rëndësishëm për sistemin nervor, si dhe për muskujt që relaksohen më lehtë. Doza ditore e magnezit e nevojshme është rreth 350 deri në 400 gram magnez në ditë, respektivisht për femrat dhe meshkujt. 

Karakteristikat dhe përfitimet e magnezit
Vetitë e magnezit janë të shumta, ashtu si edhe përfitimet e tij . Sigurisht që njihet për aftësinë e tij për të relaksuar sistemin nervor , por magnezi gjithashtu luan një rol kryesor në asimilimin e kalciumit dhe për rrjedhojë në ruajtjen e shëndetit të mirë të sistemit skeletor. Magnezi ka një efekt relaksues në muskuj , ndihmon në relaksimin e tyre dhe për rrjedhojë është një aleat i fuqishëm nëse vuani nga ngërçet e muskujve. Nuk është rastësi që mungesa e magnezit mund të zbulohet tek ata që ndjenë vazhdimisht lodhje ose janë nën presion dhe vuajnë efektet e stresit gjithashtu magnezi ka një veprim vendimtar në nivelin metabolik dhe ndihmon trupin të përpunojë karbohidratet, lipidet dhe proteinat. Magnezi gjithashtu ndihmon në tretje dhe bën që zorrët të punojnë më mirë. Ai ndihmon në ruajtjen e një PH-shi konstant në gjak dhe ndihmon zemrën të mbetet në gjendje të mirë.

Kundër indikimet e magnezit
Nuk ekzistojnë kundër indikime edhe nëse për ndonjë arsye tejkalohet sasia ideale ditore e magnezit, shpesh është trupi që e largon atë, duke e filtruar përmes veshkave. Megjithatë , ekzistojnë disa variante të magnezit , njëri prej të cilëve absorbohet shumë shpejt i quajtur magnez suprem, dhe vetëm ky i fundit nëse merret me tepricë mund të ketë efekte laksative. Ju mund të përjetoni simptoma të tilla si përzierje dhe diarre të lehtë. Kundër indikimet e magnezit i gjejmë mbi të gjitha tek ata që kanë probleme me veshkat apo te personat me hipertension.

Mungesa e magnezit
Simptomat klasike të mungesës së magnezit janë lodhja, nervozizmi, koordinimi i dobët i trupit deri në rastet më të rënda, dridhje. Nga çfarë mund të varet mungesa e magnezit ? Faktorët janë kryesisht keq ushqyerja dhe alkoolizmi. Më pas janë një sërë patologjish që ndikojnë në përthithjen e magnezit dhe që mund të jenë shkaku i mungesës së tij brenda organizmit. 
Ushqimet e pasura me magnez janë kryesisht perimet me gjethe jeshile, çikore, spinaq, fruta të thata , arra, bajame, fara të ndryshme, bishtajore , fasule, thjerrëza , fruta , banane, fiq, kakao, alga deti, soje. Këto janë ushqime që hyjnë në një dietë të shëndetshme dhe të ekuilibruar dhe për këtë arsye nuk do ta kemi të vështirë t'i përfshijmë ato në vaktet tona.

/rtsh.al/