RTSH 24 Live

Lifestyle

Cili është karakteri më i mirë për të bërë karrierë në punë?

24/11/2022

Cili është karakteri më i mirë për të bërë karrierë në punë?

Kush bën bërryla për t'u vënë re ka më shumë shanse për sukses? Jo edhe në punë disponueshmëria shpërblehet më shumë se egoizmi. Rezulton nga dy studime nga Universiteti i Kalifornisë në Berkeley pjesëmarrësit u vlerësuan me një test personaliteti përpara se të hynin në botën e punës dhe më pas u kontaktuan përsëri 14 vjet më vonë për të zbuluar se çfarë pozicioni kishin.

Studiuesit i pyetën ata se si i kishin arritur qëllimet e tyre profesionale dhe për qëndrimet që kishin mbajtur të tilla si gatishmëria për të ndihmuar të tjerët ose në të kundërtën sjelljet abuzive duke dëgjuar gjithashtu mendimin e kolegëve të tyre se si e vendosën veten në vend punë. Kështu u pa se njerëzit agresivë dhe manipulues nuk kishin arritur qëllime më të lakmuara se ata që nga ana tjetër kishin lëvizur me bujari , besnikëri dhe dashamirësi .

Anasjelltas ata që janë të prirur të sillen mirë ndaj të tjerëve kanë një shans më të madh për sukses. Një qëndrim frikësues mund të favorizojë ngjitjen në pushtet por në dinamikën e organizatave të punës janë në lojë njerëzit egoistë të cilët kanë marrëdhënie ndërpersonale më të dobëta dhe kjo anulon çdo avantazh të veprimit të tyre të paskrupullt.

Një tjetër hulumtim në SHBA i kryer nga Universiteti i Kolorados së bashku me Institutin Kombëtar për Plakjen dhe Shkollën e Shëndetit Publik Johns Hopkins Bloomberg, ka identifikuar dy karakteristika kryesore për një karrierë të shkëlqyer duhet të jenë emocionalisht të qëndrueshëm dhe në të njëjtën kohë të ndërgjegjshëm dhe të kënaqur në punën e tyre. Për më tepër besueshmëria, fleksibiliteti, komunikimi efektiv dhe aftësia për të performuar mirë nën presion janë cilësitë më të vlerësuara nga punëdhënësit sipas një studimi të uebsajtit CareerBuilde .

Shpejtësia e përshtatjes dhe zgjidhja e problemeve janë gjithashtu të rëndësishme siç është aftësia për të udhëhequr dhe motivuar të tjerët. Të thuash gjithmonë dhe vetëm po në vend të kësaj mund të jetë kundërproduktive sepse kompanitë kanë nevojë për njerëz që mendojnë vetë madje duke shprehur mosmarrëveshje për të mirën e organizatës. Të dish të vendosësh, të marrësh iniciativën dhe përgjegjësitë është një aftësi thelbësore për këdo që aspiron për poste drejtuese.

/rtsh.al/